kızlar 38+5 günlük oldum.3 cm acilmam var, nisanım da bi kaç gün önce geldi.sancim ara ara geliyordu ama dünden beri sıfır sancim hic yok yani.meryem ana otu aldım nasıl kullanılacağını bilmiyorum.simdi mi suya koyayım yoksa sancim başladığında mi hiç bi fikrim yok.kullanan varsa paylaşırsa çok sevinirim 💕🤗