Fatma24 Kızlar belim çok ağrıyor 2 saati geçik bugün de doktordan geldim hiç bişiyim yoktu eğer doğum başlangıcıysa ne yapmam lazım
Alice Fatma24 bende beklim burda feci bel agrısı çekiyorum kimse postlara cevap vermiyor kaynana tartışması lazım
Melos58 Fatma24 4 gündür ayni seyi yaşıyorum belim cok ağrıyor bazen karnıma vuruyor randevuma 6 gün var daha kac haftaliksiniz siz
Fatma24 Pcosaragmen 40 hafta olacam yarın bugün gittiğimde hiç bişi yok dedi 3 saattir belki daha fazla ağrı vuruyor belime şiddetkenene kadar beklicem
Fatma24 Pcosaragmen ilk uzandığımda geçmedi kıyafet ütüledim şimdi bidaha uzandım geçmezse gidicem hastaneye
Bulutcuk Bende burada bekleyeyim benim de belim yada kaşıklarımda ağrı oluyor sürekli 37 haftalığım 🤷🏻♀️