Benim ilk gebeliğimde Doğumda girmişti kanala 40+1 de Doğum yaptım o güne kadar girmemişti kanala bebeğim 35 haftalık bebek pozisyonunda duruyor demişti doktorum 40 +1 de suyum geldi doktora gittim bebek kanala girmeye başlamış açılman var dedi suni sancı verdiler o şekilde yaptım bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım 🙏🏻38. Haftamdan sonra hamilelik yoğası yapmıştım hergün internetten izleyip faydası olduğunu düşünüyorum 🤔 sizin içinde hayırlısı olur sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza alırsınız inşallah canlarım 😘