Tugba061 Kızlar 24.haftamdayım aç karnına 50gr glukoz içtim bi saat sonra sonuç 134 cıktı bu sonuç ne demek oluyor bilen varmı
Dilek1661 Tugba061 sınır 140 seninki sınıra yakın çıkmış belki 100 mg ile testini tekrarlayabilir doktorun
Dilek1661 Tugba061 inşallah yaptırmaz tabi ben sınıra yakın olduğu için dedm ama yediklerine dikkat etmeni isteyecektir🙂
Dilek1661 Tugba061 açlık 80 tokluk 199 çıkmıştı diyetisyene yönlendirdik hafta diyet yaptm iki hafta boyunca ben kilo almadım bebeğim aldı kontrollü bir şekilde kilo alıyorm şekerimde düzeldi🙂
Dilek1661 Jasminjas kan değerlerime göre ayarladı beyaz ekmek pilav ünlü ürünleri çıkardım tatlı nefsimi köreltecek kadar yedim bir yudum kadar kahvaltılarımı düzenli yaptım çok şükür Herşey güzel gitti