esrakdyf 15 haftalık gebeyim bugün lavaboya gittim adet sancısı gibi kırmızı kan geldi doktora gittim düşük riskim yok kalp atışı iyi bebeğim hareket ediyor ama bebeğin eşinde yırtıklık var dedi kötü bişemi sizce bilgisi olan başına gelen 🤕
NaimeYilmaz esrakdyf acile falan gittiysenız yarn kendı doktorunuza gıdn mutlaka detaylı bılgı verır hem burdan edınıcegnz bılgıyle hareket etmeyn derim.