Balgebe Ispanak pişirdim faydalı olduğu için ama bi ara zehirlenme muhabbeti çıkmıştı napsam yesem mi bilemedim artık zehirlenme yok dediler ama tüketen var mı kızlar
SedaveSusam Balgebe ben daha geçen hafta pişirdim canım her yaprağını tek tek yıkadım sirkeli suda beklettim
Smile0 Bende zehirlenme olayından hemen sonra tüketmiştim ne cesaretse😏 ama fazlasıyla yıkadım ayıkladım ve 3 saat Sirkeli suda beklettim bir sıkıntı olmadı şükür.
Balgebe SedaveSusam ben çok yıkadım ama sirkeli suda bekletmedim azıcıkta yedim korkuyorum keşke yemeseydim😐
Bus_ak18 O içindeki farklı bi ottan kaynaklanmış heralde o otla ıspanağı ayırt edebilmissindir canım. Allahın iznyle bisi olmaz afiyet olsun can olsn☺
Aysema Balgebe Ben de uzun zaman yemedim ama simdi yiyorum hatta aksam da pisirecegim insallah :) ayiklarken kök kismina bakin eger farkli bir ot karismissa o kökten ayri olarak kaliyor zaten. Birazda sirkeli suda bekletip oyle pisiriyorum.
Dilekaydin Balgebe valla ben bundan once defalarca yedim bisi olmadi su an yine ıspanak kavuşuyorum valla 🤣 insallah bisi olmaz
Alparslnbuss Balgebe canım o dulavrat otu diye Bi ot çiftlikten marketlere sofralara kadar gelmiş ispanakla bir toplanıp aslında tüm suç yabancı orta ıspanak masum😉 ben iyice yıkadıktan sonra sirkeli suda bekletiyorum