Gizem3410 fsyhslg hayır 22 ile 24 haftalarda bebeğin başı aşşada olması gayet normal dogum kanalina girmedği sürece sorun yok dedi ki cok şükür dogum kanalinda değil
Beybitooo fsyhslg benimki bi kasiklarima vuruyor bi kaburgalarıma yukarıya yanı demekki sürekli dönüyorlar içimizde 🤷🏻♀️
Nehirkaya25 fsyhslg 14 de bas asagi dondu suan 37+2 bu gune kadar cok pozisyon degisti suan da bas assagi insallah daha degismez