Hayırlı olsun inşallah sağlıkla büyütün 😊 benim de doktorum biraz tombik bir bebek dedi, 38+3 artık gelse diye her gün yürüyorum, hurma, squat derken hiç agrım sancım belirtim yok. Tarçınlı suyu yaparken çubuk tarçınla kaynattınız mi yoksa demleme mi yaptınız kaynamış suya atıp? Bir de nişan, su vs gelmeden sadece sancı ile başladı o zaman dogum? Darısı başımıza ne tatlidir simdi minik bebis👶🏻😍