Bende alıp almama konusunda kararsız kalanlardandım.. cok beğeniyordum snra karar verip aldım. Bnm alma sebebim park yatağın ikinci katında kullanmak için aldım. Ayrıca annemlere kalmaya filan gidiyorum arada eşim şehir dışında olunca oraya da gtürürm en azından cocuk nerde yatacak derdim olmaz diye düşündm. Ayrıca 1 yaşına kadar hayli hayli kullanılıyor diye düşünüyorum. Ben babynest.com fan aldım ertesi gün geldi cok da beğendmmm 😊😎