plnmir Kızlar yakın zamanda hamile olduğumu öğrendim 1 ocakta betam 38 çıktı, 3 ocakta 70 çıktı dün akşam pembe akıntım geldi doktora gittik kese olusmamıs tekrar beta yaptı 443 çıktı bugünde kahverengi akıntım var sizce neden :(
FlkNaz plnmir canım 3 aya kadar bile insanın leke görmesi gayet normal doktorum öyle söylemişti yerleşme lekesi oluyor için rahat etmeyecekse de doktorunla görüş
DiplomaliEvHanimi FZehraColak dün cok acik sutlu kahve tarzinda cay kasigi kadar leke gelmis gunluk pede siliyom gelmiyo peceteye insallah sokulmez bugunde bisey gelmedi suanlik. Gogus agrim hafifden yine basladi adet gununden once vardi gecmisti. Benimkide yerlesmemi acaba adetim 5aralikdi gecincede geliyomikibu?
dlrasln Ben 6+4 haftalık gebeyim 4 haftalık iken öğrendim ve kesemi 4+4 de gördüm o günden beri akıntım vardı kahverengi çok korkunçtu doktorum progestan vermişti ve dediği Allahtan hayırlısını dile diyordu korkuyordum 0 açıklama doktor değiştirdim cumartesi günü gittim kesemin ve etrafının temiz kanama olmadığını kalp atışlarını duyduk lekelenmenin rahim genişlediği ve büyüdüğü için Kılcal damarların çatlayabileceğini korkulacak hiç bir şeyin olmadığını ve progestan içmeme devam etmemi söyledi ve 2 gündür çok şükür kesildi Allah’a şükürler olsun korkma Allah’ın izniyle yerleşme lekelenmesidir Allah herkesin bebeşini sağ Salim akucağına almayı nasip etsin
plnmir dlrasln amin canım benim bana ilaç bişey vermedi yarın tekrar gelmemi söyledi betaya bir daha bakıcam dedi
FZehraColak DiplomaliEvHanimi bilemiyorum ki canım umarım öyledir. benimde adetime 2 gün var kahverengi kanamam oldu. inşallah hepimizin ki yerleşmedir.
Merydug DiplomaliEvHanimi aynısınj dun yasadım hatta cay kasıgından bıle daha kucuk ıc camasırım beyaz oldugu ıcın o renkte bı leke gordum hemen dr ma yzdım ve hastaneye gıttım ultrasonsa baktı skese kalp atısı normaldı ama yınede dusuk onleyıcı ıgne yaptı ve kan uyusmazlıgı ıcın ıgne 7+3um bugun
dlrasln Benim hep adetime yakın kahve akıntım olurdu gebe olduğumu öğrendiğim gün aşırı süt kesiği gibi beyaz akıntı gelmişti
dlrasln plnmir inşallah sağlıklı bir gebeliktir doktorum bana öyle dedi sağlıksız olup onu ilaçla serumla tuttursak ne fayda sağlıksız olduktan sonra dedi o yüzden dinlen ve gerçekten güzel şeyler düşün hiç korkma ve sana tavsiye evde yoksa şimdi bir tana ananas al bir dilim ye ve çiğ kabak çekirdeği ye 😘😘
DiplomaliEvHanimi plnmir amin canim insallah vardir benim nisanda kurtaj oldum ve sorunum olmamasina rahmen 3aydir coook gecikio. İnaallah seninde saglikla yukselir