Ilknur_degrrli1 Kızlar genital siğil yüzünden büyük ihtimal sezeryan olucam ama.olupta normal doğum yapan yada tanıdığı olan varmi
Rabiamert Ilknur_degrrli1 evet tanıdığım bir bayanın siğilleri vardi buna rağmen normal doğum yaptırmışlar kadına daha sonra çocuk 3 4 yaşına geldiğinde ses tellerinde sıkıntı oluyor sebep ise o noktada sürekli siğil büyümesinden kaynaklı ameliyatla çocuğun siğilleri alınmasına rağmen tekrar büyüme yapıyor güzel bir şekilde araştırmanızı tavsiye ediyorum
Sweetblonde88 Ilknur_degrrli1 gebelikten çok önce olmasına ragmen sezeryan önerdi doktorum. Neticede buna sebep olan hpv virüsü ve bu virüs zamanla rahim agzını sa yorar kansere kadar gider bunun için rajim agzını yoracak hiç bir sey istemeyiz dogum da buna dahil dedi. Hatta mantar bile olmanı istemem eşinle bile ilişkiye girerkem kondom kullanın dedi. Ben doktoruma güvendim ve sezeryan oldum
Gulbebek Bende bundan 10 yıl önce vardı şimdi yok hiç. Sadece bir defa oldu, bu zamana dek tekrarlamadı. Ona rağmen sezaryen düşünüyorum siğil yok ama sebep olan virüs hala vücutta. Normal doğumla riske atamam.
Tuuce7 Ben de şimdi bir siğil farkettirmeden ve inanılmaz üzüldüm :/ doktora gittiğimde görüşeceğim tam 37 de bu olur mı? Şimdiye kadar yoktu bişeyim
Ilknur_degrrli1 Tuuce7 ya çok üzücü ama genede sukredin demeki vücudunuz da bu virus vardi cikmadan olssydi normal dogum.allah gostermesn bebek sıkıntı yaşıyor altaki yorumu okursanız bi bayan yazmış
Ilknur_degrrli1 Rabiamert ya gerçekten mi aman aman bende biraz şansım.varmi aceba diye düşündüm de yok ozaman kesin sezeryan yapım.ben allahnysrdimcisi olsun teşekkür ederim