Kizlar ben 14 haftalik hamileyim ve daha 1kilo almişim, Birde pek iştahim yok, sabah yumurtami peynirimi yiyorum ve meyve cok tüketiyorum ama ara öğunlerde pek canim birşey istemiyor.. Bebeğim küçük doğar diye endişeliyim, Sizce ne yapmam gerekiyor? Bebeğim şükür gününde gidiyor ama belki illerde sorun olabilir.😐