Herkese merhaba, gebelik sürecini medical parkta takip ettiren, doğumunu orada yapanlar hastane, sağlık personeli ve kendi doktorları hakkında bilgi verebilir görüşlerini paylaşabilirler mi lütfen? 36+2yim ve son dakikada yeni arayışlar içine girmek mecburiyetinde kaldım. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler 💕