Arkadaşlar merhaba benim regl tarihim 16 ocak ama birkaç gündür göğüs uçlarımda acı var ve ufak ufak kasık batmalarım var. test yapmak istemiyorum aslında hem ilk ay denememiz kendimi çok kaptırmayayım diye hemde erken olduğunu düşünüyorum ama belirtilerde beni düşündürüyor. sizlerin belirtileriniz neler oldu yada sizce test yapmalı mıyım yada bekleyeyim mi ? şimdiden teşekkürler