Doğuramadım derken 37. Haftaya girdiğimiz gün doğurdum🙈
Evleneli daha 2 ay olmuştu. Adetim 3 gün gecikti hiç bir korunma olmadığı için tabi hemen test yaptım. 10 dk beklenmesi gerekirken daha ben elimi yıkamadan çift çizgi olmuştu bile. Şaşırmadık tabiki doktora gidip kan verdim 1450 gbi bir sonuç çıktı ultrasona baktı henüz oluşuyor 4 haftalık kadar dedi doktor. 6. Haftada tekrar gittim ultrasona girdim ve ikiz olduğunu öğrendim büyük çaplı bi şoktann sonra doktor kalp atışlarını dinletince kendime geldim 😊 ikimizinde ailelerinde var ama inanması güç oluyor yinede 🤷🏼♀️. Sonra bulantılar başladı berbat bi aşerikliği geçirdim. Sürekli kusma bulantı ailevi sıkıntılar psikolojim alt üst oldu. Kendi evimden tiksindim eve giremedim uzun süre girdiğimde de sürekli yatak odasındaydım açbilaç yattım mutfağa girince öğürüyordum. Ne kadar zor zamanlardı hiç geçmeyecek hayatım boyunca sürecek gibi. Sonra 16.-17. Hafta gibi azalmaya başladı 20de tamamen geçti. Yemeye başladım. Bu arada tabi bebeklerimin tek plasentadan beslendiğini öğrendim tek yumurta ikiziydiler yanı ama risklerinin çok olduğunu da öğrendim. Korktum. Aklına nin tane şey geliyor insanın. Ama şükür ki bir sıkıntı yoktu. 3 kere perinatolog kontrolüne gittim onun dışında uzman kadın doğumcuya devam ettim. Günler geçti geçti geldik 30. Haftaya karnımda bir sertleşme bir yamukluk oh nasıl seviniyorum bebekler hareket ediyor poposunu kaldırdı indirdi falan. Kontrole gittiğimde nst istedi doktorum bi baktık sancılar tavan🤷🏼♀️ nasıl olur ben bişy hissetmiyorum. Bir gece hastanede kaldım serum tedavisi ilaç tedavisi. Evde her işimi yaptım genelde ağır olmamak kaydıyla kendimi eve kapatmadım arada bi gezdim araba kullandım yemek yaptım çamaşır sepetini bile kaldırdım pek dikkat ettiğimi söyleyemem yani. Yemeğe içmeye gelince de öyle ahım şahım bi beslenme rutinim yoktu sabah kahvaltı zar zor 1-1,5 litre su akşam yemek tost falan aparatif geçiştirirdim. Son kontrolde doktorum 15 Ağustos’a sezeryan günü verdi. O gün tam 38+4 olacaktık. Wooooow ikizler için süper hafta👶🏼👶🏼
Ben tabi çok mutlu dualar ede ede bekliyorum o günün gelmesini tabi her hafta kontrolümü de aksatmıyorum derken 36+4te tekrar bi kontrol nstde sancılar tavan doktor açıklığıma baktırdı 1,5 cm Doğumun başlamış doğuruyorsun dedi 😱. Ama ben yokum şehir dışındayım yetişemem demez mi🤦🏼♀️ Hastanedeki diğer Kadın doğumcu arkadaş yardımcı olsun dedi ben şok😱 istemiyorum dedim bu arada benm açıklık 2 cm olmuş. Doğurmayacağım ben dedim sizi bekleyeceğim. O halde eve geldim ve doktorumu 3 gün evde yatarak bekledim. Tuvalete her gittiğimde kan su görmediğime şükrettim derken büyük gün geldi çattı. Doktorum dönmüştü ve artık doğurabilirdim😊 05.09.2019 gece 23.25te bebişlerim doğdular. Bir haftalık küvez macerasından sonra evimize geldik ve dün tam 5 aylık olduk😊 Doğum hikayemi yazmayı çok istedim ama bebeklerden daha yeni fırsat bulabildim🤷🏻♀️ merak ettiklerinizi cevaplandırabilirm elimden geldiği kadar. Herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin Rabbim🙏🏻