Evet sonunda bende dogurdum diyebiliyorum o kadar değişik hissediyorum ki anlatamam🤭 gelelim dogum hikayeme baya uzun olcak hamileliğim başından beri hiç bir zorluk cekmedim ne bulantı ne kusma birde çalışıyordum hamilemiyim degilmiyim anlayamıyordum bile neyse yılbaşında dogurcam diye düşünürdüm eşimde yılbaşını geçir öyle dogur derdi neyse yılbası gecesini atlattık sabaha karşı benim belime bir sancı girdi baya kıvrandım bu zamana kadar sancım hiç olmadığı için anlayamadım yalancı sancı mı degl mi diye neyse sonra tuvalete gittim ishal olmusum dedim dogum yakındır 😀 o gun yataktan kalkamadım adet sancısı gibi karnım agrıyodu ve ishaldim aksama dogru tuvalete gideyim dedim nişanım gelmiş bildiğin kırmızı renkte hiç telaşlanmadım burda o kadar dogum hikayesi okudum ki tecrübeli hissediyodum kendimi😊😀 aksam benim sancılarım artmaya basladı eşimde hadi acile gidelim dedi Bi baktıralım neyse egitim araştırma hastanesine gittik acilden girdik devlet oldugu için aileyi yanına almıyorlar girdim doktorun yanına sizi korkutmak istemem ama yaşadığımı anlatmak istiyorum 2 tane stajyer ben sancıdan kıvranıyorum onlar ultrasondan bebege bakıyorlar doktor onlara öğrete öğrete deniyorlar benim üzerimde bide baya bastırıyolardı neyse doktor açıklık kontrolu yapcam hazırlan dedi hazırlandım öyle bir kontrol yaptı ki sanki bebegi tutup çıkarıyor hissettim o bitti yanındaki stajyerler kontrol yaptı teker teker ben sinirden çıldırıyorum tabi sonra doktor açıklık 2 cm biz 4 cmde yatış yapıyoruz evin yakınsa eve gidebilirsin uzaksa bahcede turla sancıların 5 dk bire düşerse gel dedi neyse cıktım ben kaynanamgile gittik yemek yedik sancılarım artmaya basladı sonra eve geldim sıcak su tuttum belime ama bende Bi işe yaramadı sancılarım artınca tekrar gidelim dedik çantamı falan alıp çıktık doktor tekrar açıklık kontrolu yaptı ölüm gibiydi 4 cm olmuş yatışını yapalım dedi imza falan attım önlük giydirdiler sonra dogum sancı odasına getirdiler lavman yapıldı nstye baglandım hemen gece 12de yattım sabah 7 ye kadar yataktan hiç kalkmadan sancımı çektim suyumu falan hep yatarken patlattılar kakam ve çişim geldiğinde hep yataga yapıyordum hemen temizliyolardı susuzluktan öldüm asla su vermediler😏 artık sancı geldiğinde ıkınmaya başladım lütfen doğurmak istiyorum artık diye bagırıyodum 😀😀 sabah 7yi geçiyordu ezan başladı bende ıkınmaya başladım 2-3 ıkınmada minicik meleğim geldi o an o kadar rahatladım ki hemen bebegimi yanıma verdiler öptüm kokladım bu arada da dikişlerimi atmaya basladı doktor dikişi hissetmedim ama basurum dikişten çok agırmaya basladı sanki bidaha sancı çekiyomuşum gibi 😔 kaç dikiş attılar soramadım bile 2-3 gün dik oturamadım beni görem sezaryan oldum sanıyordu şimdi yavas Yavas geçiyor 6 günlük olduk melek oğlumla bu arada 3640 gr 50 cm dogdu 👶🏻🙏🏻 kusura bakmayın uzun oldu ama her detayı bilmenizi istedim saglıcakla kalın 🥰🥰 (dogum yaptıgım hastane devlet olmasına rağmen çok temiz ve ilgilileri Antalya egitim arastirma hastanesi)
@NaimeYilmaz sabitlermisiniz😊