Prenses001 dimi ben de bir kaç gündür öyle hissediyorum ya ayın sonunda ogrenicez inşallah eli ayağı düzgün sağlıklı olsun önemli değil ama merak işte bir de anneler hisseder derler benim bunca zaman hiç hissim yoktu şimdi kız hissediyorum sen de kese yapısına göre sanırım tahmin yapıyorsun 🤗🤗