ayrıca “ yaptırmayın, niye yaptırıyorsun” vb diyenlere de aldırmayın lütfen. Bu testler bebeğimizin sağlığından emin olabilmemiz için var, durduk yere yapılmıyor :) hele geçenlerde Detaylı ultrason yaptırmayın diyen birine denk geldim, bu kadar bilgisizlik olmaz gerçekten. Bence detaylı ultrason yaptırma diye kendisine fazla gelen aklını dağıtmak isteyen insanlar var, çok sinir bozucu.