[silindi] çok normal. Ben de kilo alamadım, hatta verdim bile. Ama bebeğe bir zararı yok bunun.
siz yine de faydalı yiyeceklerden, midenizi bulandırmayanlardan yemeye çalışın az az da olsa. Hiç olmazda günde 2-3 porsiyon meyve, 1 kase yoğurt, 1 yumurta vb.
çok sevdiğim balığı bile yiyemez hale geldim diye doktor omega 3 tablet verdi; doktorunuza sorun isterseniz.