Arkadaşlar dün çatı muayenesinden sonra kahverengi nişanim kanamam geldi ve 3 cm açılma var dedi akşam tekrar hastaneye gittik doktor normal çatı muayenesi yaptığım için olmuştur dedi. Ağrı sanci olursa doğum olacak ins. Kanama halen Hafifden devam ediyor sizce ne zaman doğum olur