Gencay54 _Minikmelegim_ cok ılgılı elını ayagını ultrasonda tek tek gosterıp anlatıyor dogum evıne kım gıtse şikayetcı 5kişiyiz odada dıye bnce ya şans işi ya da doktor bılmıyorum ben sırf doktorum için oraya gıdıyorum alıştım bırakamıyorum su an yoksa özele gecıcem
Merve2253 Gulsahzeynep 2019 fiyatı bana ilk doğum için 2670 denmişti. Pazartesi gidicem bakalım ne diyecekler
Nesrin54 Yenigebis ben de bir kere gittim henuz ama.devam etmek istiyorum reyhan hanıma.. memnun musunuz siz?
Yenigebis Nesrin54 ben cok memnunum kendisinden cok titiz isinde hicbir detayi atlamıyor kesinlikle icim rahat oluyor benimde ve herhangi bi durumda gece gittiginde bile ebeler cok rahatlikla ulasabiliyor kendisine
Nesrin54 Yenigebis ben de memnun kaldım ilk görüsmede bile ama yine de merak ediyorum sureci tabii.. cok tesekkur ederim geri bildiriminiz icin😊 henuz 10+3 teyim Siz de saglıkla kucaginiza alın insallah❤
Yenigebis Nesrin54 sonraki gorusmeler daha iyi oluyo hatta çünkü alisiyorsunuz birbirinize daha guzel geciyor Rabbim hepimize saglikli sihatli kucagimiza almayi nasip etsin insallah ☺️