Dnzry sevval55 bende değişir mi acaba diye tereddütteyim gerçi herşeyi kız için bakıyordum ama şimdide herkese erkek olabilir dedim.
Belishifa Merhaba kızlar banada 3 ayrı doktor erkek demişti 12. 13 haftalarda.17 artı 5 im kızmış yaaa deliriyorum çok istiyordum
Belishifa Dnzry aksine canım çoook mutlu oldum çünkü ben ilk günden beri hep kız hissediyordum müthiş bir duygu
Dnzry Belishifa insan hayalindeki cinsiyete göre hareket ediyor ya bazen. Mesela ben kız bebek için herşeyi bakıyordum ama erkek deyince şaşırdım biraz