Kızlar merhaba 36 haftalık olduk ve bebeğim 2250 gram bi haftada 200 gram almış daha öncesinde 100 gram almıştı bi haftada ve bi haftadır nesquik içiyorum burdan bi arkadaş söylemişti de oda etkili oldu bide bayağı yemeye başladım da yine de bana zayıf geliyo ne yapsam ne etsem olmuyo sizin bebisleriniz nasıl 😊