1dem Metinayazz ah ah bir doktor bulamadım. 25 haftalık olduk. Şimdilik erkilete gidiyorum. Ama özelde doktor istiyorum
Fdle Metinayazz hüma da Murat Tandoğan tek geçerim canım doktorum çok güler yüzlü işinde muhteşem ve çok ilgili bilgili bir doktor
Kvsryld Metinayazz memorial Nilgün Avşar benzer e gitmiştim. İlgili güler yüzlü ama ben 2 defa gittim başka şehirdeyim normalde. Renkli ultrason da var. Cinsiyeti de bayağı erken söylemişti.
ilknrgl 1dem bende erkilete gitmeye baslayacagimda detayli ultradyonum var 2 hafta sonra onceden randevu almak lazim mi yoksa gidince yaparlarmi sehir hastanesinde 1 buck ay once bile yer yok dediler baska yerde yaptir dediler kaldim resmen ortada ya
Serap0733 1dem canm biraz pahalı ama bihter senem fevzioğlu doktorum kesinlikle git çok iyi baştan beri onlayım
Fdle 1dem evet 36+1im ona gidiyorum ve çok yardımcı oluyor her konuda ve 24 saat ulaşabiliyorum gece gündüz hiç farketmiyor 1 saat içinde cevap veriyor aradan kaç gün geçerse geçsin özellikle arıyor misal böyle bir sorun vardı şuan nasılsın iyi misin diye çok seviyorum doktorumu ve herkese de tavsiye ediyorum
Menekse123 Metinayazz Yok randewuyle gidiyorum mhrs diye bi online randewu sistemi war ordan randewuyle gidiyorum
Menekse123 1dem Ewt doktorlar deyil ebeler yaptiriyo ama ben kürtaj olmustum orda yine cok memmun kaldim ve cok ilgililer doktorumda surekli gelip gitti
Kopan2 Merhabalar memorial Fulya caglıya gidiyorum şehir hastanesinde Yelda hanım ve Mehmet ak çok iyi diye duydum ☺️Ama doğuma şansına kim nöbetçiyse yaptıracak
Tombulkelebek Ben de aynı durumdayım , 26. Haftama girdim doktor bulamadım .şu an ilk defa Erşad batmaz a gittim , ancak Murat beyi de denemek istiyorum. Doktora ulaşmak benim için çok önemli 😞bakalım hayırlısı inşallah hayırla , sağlıkla kucağımıza alırız