Beyzanur123 Merhaba arkadaşlar. Grip olmuşum aynı zamanda öksürük de var bogazim yirtilacak sanki sizce bebeğim e bi zararı olur mu oksururken hapsirirken falan ? 3 gündür geçmek bilmiyor
elif00000 Beyzanur123 aşırı kuvvetli oksurmedigin sürece bebeğe zararı olmazmis canm dün doktoruma sordum bende aynı şekilde hastayim. Süt bal fln icmeye calis
Beyzanur123 elif00000 teşekkür ederim canım içiyorum . Afedersin bi de sürekli hunkurmek istiyorum oda karnimi agritti burnum tıkalı nefes alamıyorum başka türlü. Birde deniz suyu spreyi varmış onu kullansam bisey olur mu biliyor musun
elif00000 Beyzanur123 onu doktora sor canim ben şimdi bilmediğim ve kullanmadiigm için yanlış bisey diyemem