Prenses001 uruk1 benim usg ye benziyor banada kıza benzetti arkadaşlar bende bakınca kız diye geçti içimden bak https://imgyukle.com/i/VX69Ln https://imgyukle.com/i/VX66oh
gizems1 Busratm bende resimden değil ama içimden kız diyorum 😂 ilk bebişim Kız hissediyorum pazartesi belli olur inşallah
gizems1 Busratm hayırlı sağlıklı şekilde kucağına al inşallah herkes hissettiğin çıkar diyor ama bakalım benimde çıkacakmı 😂
Pelsin Prenses001 [url=https://hizliresim.com/Rg7bAG][img]https://i.hizliresim.com/Rg7bAG.jpg[/img][/url]
Kuzeyimmm gizems1 ben 9 haftaligim doktorum dedi 15 20 gun sonra cinsiyeti ogrenebilriiz bu dogrumudur acaba
gizems1 Kuzeyimmm doğru bendede ilk tahmini geçen hafta yani 11haftada yaptı ama kesin demedi benzettim dedi