Arkadaşlar merhaba iş yerinden bir arkadaşım iki ay önce kimyasal gebelik yaşamış ve bu iki ay içinde adet görmemiş daha kasığının sağ tarafında kist çıkmış doktor adet yoluyla atarsın demiş. Dün verilen ultrason resminde kese gözüküyor ama içi boş sizce ne olabilir fotoğraf atmayı bilmediğim için fotoğraf atamıyorum. Bu konuda fikri olanlar bize yardımcı olabilir mi ?