SaadetMurat Merhabalar 22.haftamdayım bir iki gündür kalkarken ya da uzanır durumda yan tarafa dönerken genital bölgemde ağrı hissediyorum.Bel ağrım da arttı.Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Momdilay SaadetMurat eklemler genişliyo kemiklerin birbirinden ayrılıyo vücudun kendini doğuma hazırlıyo bazılarında erken bazılarında ilerki haftalarda başlıyo neredeyse tüm hamilelerde olan bi durum korkma☺️
tugcebyl SaadetMurat 21.ci haftamdayım bendede bu şikayetler başladı hem belim hem de genital bölge kemiklerim zonkluyor sanki, heralde vücut genişlediği içindir 🤷♀️
omerinannesi01 SaadetMurat canim 20.haftamda basladi gercekten cok zor suan 37.haftamdayim hala devam ediyor Allah yardimcin olsun
Zeliha-volkan Momdilay 30+5 haftalığım hafifti ilk kez bu gece aşırı ağrı hissettim uyuştu gibi değişikti 😅 dedim erken mi gelcek napcak ama şu an normale döndü ağrım 🙏🏻
deletedmom815 Benim de 14 haftalıkken başlamıştı ben bel fıtığından süpheleniyordum. 17.haftada hafifledi. Bence de aşağı baskı olduğu için olabilir. Bebek ağırlaşıyor bir de. Bebeğin yerleştiği yerde olabilir.Mümkün olduğunca dinlenmek iyi geliyor. 😘
Berrygurumi SaadetMurat ben 32’de hissetmeye başladım onları, sanki alt taraftan dayak yemişim gibi ne oturup ne kalkabiliyordum, 36. Haftaya girdik hala devam ediyor doktor bebiş kanala gitmiş onun İçin oluyor demişti ama senin için erken daha bilemedim kuzum
Suzannn20 Benn de 21. Haftadayım bel ağrılarım bayaa arttı bende endişeleniyordum fakat normal bir durummuş sanırım
Handan17 SaadetMurat canim doktorunda cevap alirsan burya yazarmisin neden kaynaklaniyormus👀 benimde ayni sekilde vae 22 haftalik hamileyim sızlıyor gibi oluyo👀
SaadetMurat Handan17 doktorumda farklı bir şehirde olduğum için bulunduğum yerdeki doktora gitmemi söyledi idrar tahlili yaptır dedi.İnşallah bir şey yoktur🙏🏻
Mervekuzgun SaadetMurat bende 20+2 aynı şekilde bende de o ağrılar oluyor sürekli hiç durmicak gibi agrılar degil allahtan happ Mom da bile bu agrıların normal olduğu söyleniyor 😊 bu haftalarda
Handan17 SaadetMurat insallah canim yoktur bence baksana herkeste ayni sikayetler bu haftada bende yarin gidicem detayli icin
SaadetMurat Handan17 canım ben dayanamadım gittim doktora 🙈 aslında dört haftadır gitmiyordum zaten biraz da ondan korktum.Baktı doktor bir sıkıntı yok dedi idrar tahlili istedi.Kendini yorma dedi.Ben öğretmenim Diyarbakır Lice’de yaşıyorum eşim de İstanbul’da burda yalnızım.İşte ister istemez oluyor yorgunluk ne yapayım😕
Handan17 SaadetMurat dikkat et canim yorma kendini bende de dikis var rahim agzinda o yuzden tedirgin oldum ama anlasilan bebek buyudugu icin baski yapio bence
SaadetMurat Handan17 merhaba canım şikayetim geçmeyince başka şehirde özelde doktora gittim.Bu sefer vajinal muayene oldum.Rahimde biraz yumuşama görüyorum dedi.Serklaja gerek yok dedi.Progestan fitil verdi😔
Handan17 SaadetMurat kac haftaliktin canim? Progestani hic ihmal etme sabah aksam kullan cok faydaliymis bende hala kullaniyorum
SaadetMurat Handan17 23 haftalık canım ya hiç beklemiyordum böyle bir şey 😳 inşallah fayda eder 🙏🏻 Çok sağol
RecepAli_Mom SaadetMurat progestan kesinlikle gebelikte skntili durumları gidermek için 1 numaralı ilaç bende 14.haftamda kanamam oldu kullanmaya başladım 1 ay kullanmam yetti çok şükür bi sknti kalmadı 🙏
RecepAli_Mom SaadetMurat Bende yaşadım aynı durumu aynı hafta da su an 25.haftamdayım ve halen devam ediyor ağrılar hatta artıyo git gide 🤦♀️🤷♀️🤰
SaadetMurat RecepAli_Mom inşallah bebeğin büyümesinden kaynaklı oluyordur🙏🏻Doktorunuzu bilgilendirin bence