Sabirsizanne16 Sumeyradem_06 ben de herşeyi aldım yıkadım ütüledim ama çantayı hazırlamadım.buruşuyor diye.bebek çantası hazırladım bi tane ne olur ne olmaz diye ama tam bir hastane çantası hazırlamadm
uruk1 Sabirsizanne16 bebeğim ters duruyo makat geliş. Dr iki kez kiza benzetti ama kesin bisey demedi
Sabirsizanne16 Benim de uygulamada son 50.Ama bence son 35😁 sezaryen için 38 haftayı baz alıyorum.Çok heyecanlıyım oğluşuma kavuşacağım için
Sumeyradem_06 Sabirsizanne16 kırışırmı ki ütüleyip koydum bende katladım güzelce kırısır falan aklıma gelmedi 🤔