Szeys Esrakrc Yani gelişimi bikaç gün geriden geliyo olabilir ama adet tarihine göre hesaplanır diye biliyorum. Vitaminler beslenmen falan derken aradaki fark kapanır. Başlarda benim de bikaç gün geride duruyodu ama yine de adete göre hesaplanıyo
Esrakrc Mommmmmmm galıba doktor bebege gore söylüyor cunku adetıme göre hesaplayınca 15 ekimden 11.3 cıkıyo benım sizin sizin 11.5 cıkması gerrk