Kızlar isim konusunda bir türlü karar veremiyoruz. Hiç bir ismi beğenmiyoruz. Ben beğensem eşimin hoşuna gitmiyor onun söylediği benim içime sinmiyor. Daha var haftamız ama artık karar verelim istiyorum. Kuzey , Asil , Bartu , Kıvanç bunlar var şuan seçenek. Kuzey ortak beğendiğimiz ama anlamı konusunda kararsızız. Bartu da ortak beğendiğimiz ama kaba gibi geliyo söylemi🤦🏻♀️Asil’i ben beğeniyorum eşim sevmedi. Kıvanç’ıda eşim beğeniyor ama ben sevmedim 🤭🤭 sizce hangisi hoş?