21+5 deyiZ bizde. Normalde 5 kilo aldım, 5 kilonun 3 kilosunu Son 1 ayda alınca doktorum dikkat etmem gerektiğini söyledi. 2 haftadır dikkat ediyorum bende. Açıkçası ekmek vs tüketimimi çok arttırmıştım son 1 ayda onu çok aza indirdim. Onun dışında akşam 8 den sonra hiç bir şey yemiyorum çok canım isterse Ev yapımı yoğurt yiyorum Yada süt içiyorum. Patatese çok düşkündüm onu da Bıraktım. Meyveyi de ara öğünlerde birer tane olmak üzere yiyorum. Şu an kilomu sabitledim. Nasip olursa doğuma kadar 12 -15 arası almayı planlıyorum doktorumda onay verdi bu duruma. Ama dikkat etmeden olmuyor kızlar🙋♀️