s_koc kesinlikle dinlenmek iyi geliyor ama ayağa kalkınca yine aynı ağrı devam ediyor doktorum normaldir diyor ikiz olduğu için şuan sen 38 haftalik bi gebe gibisin bu ağrıların çok çok normal rahim bir defadan bu ağırlığı taşıyamıyor ağrı kesici verdi magnezyum verdi progestan verdi bunları şimdilik kullan dedi ama bende sürekli ilaç almak istemiyorum çünkü demir kan hapı balık yağı ve vitamin haplarımda var hepsi bir defadan çok oluyor sanki bana o yüzden fazla ilaç içmek istemiyorum ağrı olunca ağrı kesici de atmıyorum ama bu kez dr kızıyor niye ağrına dayanıyorsun diye 2 hafta sonra detayliya giricem bakalım inşaAllah bir sorun yoktur sağlıkla alalım kucaklarimiza 🤲🏻🤰🏻