Makeupartistdy 13+2 de şeker hastası olduğumu öğrendim yediklerime çok dikkat etmem gerekiyor neredeyse herşey yasak çok zorlanıyorum ve korkuyorum
Elifboztug Makeupartistdy seker vardi zaten cnm bende evet cok zorlanılıyor sadece bebegin icin sabretmen gerekiyo 36 hafta oldum bile hep kendine moral ver bebegim icin diye ben hep moral verdim kendime bu haftaya kadar geldim sag saglim kucagimiza alalim insallah 🙏