Benimde 11+4 te oldu. İlşki de olmadı sanırım sürekli hareket etmemden. Doktor iğne ve fitil verdi şimdi yok çok şükür. Kanama kırmızı ise tehlikeliymiş kahverengi olması daha iyi. Ama sen yine de doktora gitmeye çalış. Eşinle gidemiyorsan ambulans çağır. Ben de doğuda yaşıyorum köylerde insanlar sırf yolları açılsın diye ambulans çağırıyor. Senin durumun önemli