Tupbebekhikayem__ Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum çıktı çok değil ama üramisin verdi soktor akşam içtim yattım sabah çok akıntım olmaya başladı külodumu ıslatacak kadar saro ve kıvamlı.Sizce iktihabı mı atıyor normal mi bu akıntı?
aksu5334 Ben içtiğimde kupkuru oldum bir iki gün sonra geldi bendende öyle banyo yaptım o da gitti ama benimki geçmedi bence yine aynı çünkü😒