KutluHamide Merhaba güzel anneler 🌸 Şeker yüklemesi yaptırıp yaptırmama konusunda aklım biraz karıştı benim. Yaptır yaptırma diyenler oluyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
Tazeanne0134 KutluHamide canım benim doktorum bana bırakmıştı şükür ki hiçbir sorun olmadı sekerim çıkmadı bana 75 gr içtim benide o kadar korkuttular ki yok söyle kusarsın böyle kusarsın kusarsan yeniden yaparlar vs vs ne yazık ki bizim milletin karşı konulmaz halleri ama ben sana öyle demicem tabiki de bana verilen içeceğin tadı aynı çilekli soda gibi içiyorsun zaten sana ne kadar zamanda içeceğini vs söylerler içtikten 45 dk sonra mide bulantısı yapıyor yalan haram ama öyle kusma vs olmadı bende o mide bulantısı da önce aç karnına içtiğin için yapıyor oda dayanılmayacak kadar kötü değil ben araştırdım bi zararı var mı hayır dedi ne sana ne bebeğe bi zararı yok bende yaptırdım instagram da da çağrı gülümser diye bi doktor var ona hastasının biri https://www.instagram.com/p/Bl18oIaHHUe/?igshid=itfi6i4c37r bak bunu oku kuzum buna gorede karar ver ben bunu gördükten sonra dedim ki Allah korusun bebeğimi yaptırmadığım için ölümüne sebep olursam asla affedemem dedim ve yaptırdım karar senin bebeğim
Eceegnlts KutluHamide bende yaptırmak istemiyordum ama doktorum biraz kızdı benim dışımda insanları dinleyeceksen niye bana geliyorsun diye biraz kilolu hamile kaldığım için sanırım istiyor Pazartesi yaptıracağım bende