deletedmom259 Merhaba kızlar, 30 haftalık hamileyken 6 saatlık yola gitmek sorun olur mu sizce? Otobüs yolculuğu yapacagım.
Darkgod deletedmom259 vallaha 21+ yım su güne kadar ,2000-3000 km yol yapmışım dir doktor iki saat te bir molalarda on dakika yürü dedi sordum onun harici sıkıntı yok dedi
DilekD deletedmom259 Doktorunuza sorun, çünkü sizin durumunuza göre karar verecek. Ben de çıkmıştım. Doktoruma sorarak. Ve mola vere vere. 1 buçuk 2 saatte bir mola verip yürüme şartıyla.
ant2602 deletedmom259 33 haftalığım pazar günü ailemin yanına gittim 3,5 saatlik yoldu. Arkada uzanıp gittim bir iki gün bebek çok fazla hareket etmiyor yorgun oluyor o kadar. Ben ilk ayımdan beri memleketime gidip geliyorum. Sıkıntın yoksa dinlene dinlene git
deletedmom259 Hepinize teşekkür ederim. Otobus olunca işte her yerde durmayacak😟 o yüzden korkuyorum😢
tuba-ozdogan valla ben burda okumustum kesesı zarar gormustu bırının yolculuktan dır benım basıma gelmedı ama onunokudujtan sonrada seyahat etmedım hıc. ama ben gorumcem de dusuk rıskıyle 12 saat yola gıttı otobusle de ızın vermedıgı halde hıc bıse olmadı 🤷🏻♀️