mermeral benimde başıma gelmişti 20. Haftalarımdaydı geçmeyince doktora gitmiştim nst de sancı çıkmıştı ama sonra geçti hiç bir müdahaleye gerek kalmadan bence uzun sürüyorsa geçmiyorsa bir doktora gözükün derim ama panikte yapmayın her gebede olabilecek şeyler bunlar anlık kasılmalar falan