Liya_ Merhaba kızlarrr😌 24+6 günlüğüz 🙏🏻 Gebelik şekeri yaptıran hanımlar kaçıncı haftanızda yaptırdınız ?
Liya_ Hapyannecik Öneriyor musunuz yapmayı ? Rabbim miniklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Hapyannecik Liya_ bence yaptırın ben 50 ml ictim sekerim düşük çıktı yani normal dediler o kadar tatli yememe ragmen yaptırın ki gebelik sekeriniz var mi yok mu öğrenin bebis icin sart Amin insallah