sandiego bebeği 3,5 kilo ve üzeri olup normal doğum yapanlar var mı nasıl geçti doğumlarınız yapan annelerimiz varsa yazabilir mi
810473 sandiego yani 2.dogumum 3.440 dı ama cok kolaydı smdı 3.hamıleyım lakın bgn gıdecgm son kılosunu bılmıyrm ılk bebegmde 3110grmdı 3.5 yzerı hıc dgrmadım cnm ya bakalm bu bebısım kac olck ama🤪😬
BGLM sandiego ilk bebeğim 3.500 kilo doğdu 2.ci 4 kilo ama baya dikisim oldu şimdi 3. Hamileyim 38 haftalık bugün randevum var bakalım ne olacak
810473 sandiego bugun doktora gıttım 36+3 haftalıgım bebegın kılosu 3200gr ddı bırz ırı bebek olck ddı yanı ortalama 3500kılo dogar ddı hatta geceblr bakalm nasl olck yasayıp gorcez🤷🏻♀️😁 ama 3700olunca beklemem alırım da ddı normal dgmu baslatırım ddı ..
199322 sandiego 4 kilo 57cm dogurdum kizimi dogumum dikis olmadan sadece beni zorlayan dogumda kramp girmesi onada epidural vurup uyuttular vucudum yoruldugu icin sabah 9.30 gibi doguma baslamislardi11.30dada kizimi kucagima aldim.kramptan once suni sanci yedim acilmam 6 cm kadardi uyurken sonra uyaninca tekrardan sanci vermislerdi.
BGLM 810473 yok allan kontrol etmedi nst felan baktı bugünden sonra gün say 1 hafta içinde olur dedi😍
Esra85 Gebelik okulunda ebe, bebegin kilolu olmasinin dogumu kolaylastirdigini soylemisti. Agirligindan dolayi kendini daha iyi mi itiyor ne mantık bilmiyorum. Tabi bahsettigi 4.5-5 kilo değildir. 4 e kadar normal yapiyorlar zaten
Deniz34 sandiego 4020 kilo 53 cm doğurdum kızımı. Suni sancı aldım herkesin çektiği kadar bende acı çektim 10.30 saat sürdü. Doğum anı 3-4 ıkınma ve kesi ile bitti. Bebeğim 1 gün yoğun bakımda kaldı. İçerde çok yorulmuş birde kilolu olduğu için oksijensiz kalmış. Ertesi gün getirdiler odama.