Kızlar çok panik oldum. Az önce kahverengi bir akıntı geldi ama normal akıntı az olur ya bu o kadar az değildi ve böyle pütürcüklü pütürcüklü gibi. Doktoruma da yazdım ama daha cevap gelmedi. 8 haftalık hamileyim. Basına böyle bişeu gelen oldu mu bilgisi olan varsa yardım edin aşırı tedirginim suanda. Kusura bakmayın açık açıkta yazdım ama..