Bendede olmuştu canım hemen doktora gittik çok şükür bişey yoktu ama doktorum yinede bu durumlardan çok hoşlanmadıklarını söylemişti. Sende hiç korkma biran önce dokturuna danış muhtemelen ilaç vericektir ve bol istirahat ve ayaklarını yukarı doğru uzatarak uzan çok aşağıda tutma canım