Sibelnil Deli gibi gribim öksürük boğaz burun akıntısı ama iki gün sonra sezeryanım var ve ilaç kullanamıyorum bu durumda sezeryana alınabilir miyim? Üstelik alınmak zorundayım bebeğin suyu sıfıra yakın o yüzden iki gün bekletmişti ama grip oldum şimdi 😔
Mini9 Sibelnil doktorlunla konuştun mu ? Yani sezaryene engel olamaz herhalde ama öksürük oldukça karın kasların kasıldığında dikişlerin ağrır belki bilemedim 🤷🏻♀️
1PrensAnnesi Sibelnil olmaya olursun o sorun değilde doğum sonrası dikişlerin ağrısını ne yaparsın acaba doktoruna danış bence acele
Happmoml Sibelnil tam olarak ben canım öksürük burun akması herşey vardı ama sezeryandan sonra burun akmam geçti öksürüğüm kaldı sıkıntı yaşadım biraz, kendimi sıkarak öksürdüm dikkat etmek lazım 🤗
Sweetblonde88 Sibelnil son haftalarda bir sürü ilac var kullanılabilecek. Ben antibiyotik bile kullandım. Ameliyata girecek olmanız açısından doktorunuzla hastalığınızı paylasın. Oldu genel anesteziye dönmek zorunda kalındı bu gibi durumlarda önemli hale geliyor. Gecmiş olsun
Papatya59 Sibelnil bende grip idim canım öksürük pek yoktu ara araydı ama çok zor oluyor Allah yardımcın olsun
Fikret_kayra Sibelnil bende aynı ym gerçi benim dogumuma 3 hafta var ama gebeliğe bağlı alerjik sinüzit olmuşum öksürük burun akıntısı yüz ağrısı geçmiyor bir türlü..
Nhlaslan Sibelnil kardeşimin arkadaşı gripken doğum yapmış. Bebek ağzı burnu akar halde doğmuş. Ve sonradan daha da hastalanıp hastaneye yatmış. Grip enfeksiyonu bebeği de etkilemiş. Korkutmak istemem ama doktorunuzla detaylı görüşün bence...
Mutlu12 Sibelnil benim ilk doğumum da öksürük vardı balgamli genel anestezi olmuştum ve inan kendine gelince dikiş ağrısını bırak o öksürme yüzünden çok acı çekiyorsun doktoruna söyle ben söylememistim çok kızmış ti