Eliffnur Küçükköy Avrasya da gülfem hanımla fatma hanımı baya övüyorlar.Bilge hastanesinde erkek bir doktor var adını şu anda hatırlayamadım onu da baya bir met ettiklerini duydum.Başarı hastanesi tam kasap.Başlarda oraya gittim doğum yapanlar hep sezeryan, sonra internetten araştırdm burdan forumdan sordum ağırlık yine sezeryan.o yüzden asla tavsiye etmiyorum.Doktorlar ilgili mi evet ilgili.Ama bence bu yeterli değil.Sonra öğrendim ki Her hastanenin bir kotası oluyormuş kotayı doldurmak için seZeryaja alıyorlarmış ( ne kdr doğru bilmiyorum) başka bir şey daha duydum devletten sezeryan başına ekstra bir ücret alıyorlarmış.Aklıma bir kere yatmadığından haataneyi bıraktım.Size tek tavsiyem forımdan daha önce açılmış postlara bakın, internetten araştırın ve mümkün olduğunca o hastanede doğum yapanlarla bizzat iletişim sağlamaya çalışın. 🌸