Hakbas2020 Arkadaşlar bende inatçı bi öksürük var ve 1 ay olcak geçmiyor cuma günü de sezaryena giricem İnşAllah başına böyle bi durum gelip sezaryen olan var mı ? Çok tedirginim 😨😰