Mahlikarumeysa Kızlar bugün 38 haftalık olduk normal akıntım süt beyaz ve suluyken , ki sabah dahi böyleydi şuan peçeteye sümüksü akışkan birşey gelmiş ama çok büyük değil içindede kan yok nişan olabilir mi nişan olması için kanlı olması şart mı
alewer06 Mahlikarumeysa büyük ihtimal nişan canım illa kanlı olması gerekmiyor muş sümüksü bi yapıdaysa nişandır
Elen Mahlikarumeysa nişan kahverengimsi pembemsi sümükümsü bir sey.. beyaz ya da yeşilimsi duymadim doktorumdan .. bende kahverengi sekilde geldi 2 gün az az..
duha13 Olabilir bende 38 haftalık hamileyim kahverengi akıntılarım oluyor herkes nişan dedi illa kanlı olması gerekmıyomus kışıden kısıye degısıyor
nizamdereilknur Nişan olayı beni de korkutuyor akıntım olduğundan bu sıra nasıl olcak gelcek mi nasıl gelcek diye meraktayım son haftalarda akıntı şefaat ve jel gibi olabilir bende bu hafta dokturuma sorucam nişandan sonra su gelmesi gerekmiyor mu ?37 haftalığım bakalım artık hayırlı doğumlar hepimize
Mahlikarumeysa nizamdereilknur öylemii son haftalarda değişiyor mu akıntının yapısı , şimdi emin olamadım işte
nizamdereilknur Mahlikarumeysa Valla benim öle oldu ilk başta beyazdı Şeffaflaştı son haftadan mı bilmiyorum idrAr tahlili de yaptırdım bisi çıkmadı ama yarın doktoruma gidip sorucam neden diye bi sen Gine’de görün istersen dr a
Mahlikarumeysa nizamdereilknur nişan değildir dedi.nişanın içinde kan olması gerekiyor dedi bilemedim nette kan olmak zorunda değil yazıyor
Damla35 Nişandan sonra illa su gelmesi gerekmiyor bildiğim kadarıyla. Bazen suyu hastanede doktor bile patlatabiliyormuş
Mahlikarumeysa fundaunal46 sizinki fazlaymış benimki parmağın ilk bölümü kadardı belkide nişan değildir nişan geldikten nekadar sonra doğum yaptınız yaptıysanız yani😊
fundaunal46 Mahlikarumeysa canım ilk gebeligimde öyleydi şuan ikincinin doğumu için gün sayiyorum. Iki gu n sonra suyum geldi ertesi gün de doğum yaptım canim. Ama bu nisan olayı çok farklı ya belki az az da gelebilir senin bedenin sonuçta. Ama genelleme olarak biraz fazla oluyor ve bayağı kıvamlı oluyor kalın ve jolemsi
Birnehirbirdeniz Mahlikarumeysa benmde iki gün önce öyle koyu akintim geldi ilk geldiginde kan yoktu ikincide cok cok az dikkatli bakilinca incecik pembe cizgi vardi aama ne sanci var ne bsey bzde 39 haftaya giricez
Mahlikarumeysa Birnehirbirdeniz bende bikere geldi ama doktor nişan çok önemli bişey değil önemli olan su ve sanco dedi