BabyLover yok ben ilk zamanlar çok doktor doktor gezdim cinsiyeti öğrenmek için o donemde bi doktora denk geldim kist vardı 4 cm bebekle birlikte oluşmuştu bebekte 4 cm di progestan verdi ama ben kullanmadım aşırı garantici olduğum icin.. sonuç olarak şuanki asil doktorumla paylaştık bunu çok iyi yapmışsın kullanmamakta gebelikle birlikte oluşan ve sonrasında kaybolmasını beklediğimiz kistler vardır dedi benimkide ondanmis 6 cm e kadar büyüdü ve sonra kayboldu geçti gerçekten. Ve şöyle izah etti bu durumu bebek düşmesin diye o kist oluşuyor ve rahim ağzını tıkıyor önüne geçiyor ve biraz büyüyünce bebek kayboluyor demişti sok olmustum . O yüzden verilen ilaçları bi kaç kişiden olumlama almazsanız kullanmayın derim tek bi doktorun lafıyla ilaç içmedim içmem ben çünkü