Merhaba kızlar bende doğum hikayemi yazmak için çok bekledim 😍. Genel olarak hamileliğim rahat geçmişti tek sorunum bitmeyen idrar yolu enfeksiyonumdu buda bel ağrıma ve kasık ağrıma sebep oluyordu. 31.haftada nst bağlanmaya başladım özel hastaneye gidiyordum enfeksiyon olduğu için ağrılarım çıkmıştı ve fitil kullanmaya başladım ondan sonra hafifledi. 34.haftada maddi durumumdan dolayı devlete döndüm. Orada da her hafta muayene olmaya çağırdılar sıvım az çıktı ben havuç suyu ve suyu 1 hafta aşırı tükettim ve 1 haftada geçti fakat devlet olduğu için her seferinde başka doktora gittim ve 4 farklı doktor gezdim asla randevu bulamadım aynı doktora bu sebepten dolayı herkes farklı sorunlar bulmaya başladı. En son 37.haftamda kalp atışı azlığı olduğunu bebeğin baş aşağı döndüğünü nstde 40 50 düzensiz sancı çıktığını ve açılmanın 1 parmak olduğunu. Poliklinikten doğumhaneye alındım aynı işlemler tekrar tekrar yapıyorlardı sancım durdurmak için 2 şişe serum verip eve gönderdiler. 1 hafta sonra ağrılarım daha çok arttı geceleri uyuyamaz oldum. 38+5 de 27 Aralık Cuma günü sabah 8de tekrar gittim sancılarım vardı 90 100 bebeğin hareketlerinde azalma var açıklık hala 1 doğuma daha çok var 42 ye kadar bekler bu kız deyip yatış yapmamam söyledi. Fakat içeriye ne telefon ne annem ne eşim tek başıma yatacaktım. Kabul etmedim kağıt imzalayıp çıktım. Özele kendi doktoruma gittim hemen. Orada da sancılarım çoktu açılmam 2 yi geçmişti nişanım gelmişti doktorum yarına kadar bebeğin doğacağını fakat kafasının aşağı doğru olduğunu normal doğum için yukarıya doğru bakması gerektiğini söyledi kordonuda bacaklarına doladığını o yüzden sezeryan olmam gerektiğini söyledi. Saat 2 de yatışımı yapıldı ve saat 16:48 de bebeğim dünyaya geldi. İyiki direnmeyi bırakıp sezeryan kabul etmişim bebeğim sıkışmıştı zor çıkarıldı. Ben epidural aldım çıktıktan 2 saate uyuşmam geçti ve gerçekten çok fazla ağrı hissettim hemen geldiler ve ağrı kesici verdiler yarım saate iyileştim gece 2 ye kadar hiç birşey yemedim. Sabah 6 da yürüyüşe kalktım ve canım tahmin ettiğimden de az yandı çok rahat yürüdüm 5 dakika. 1 gün yattım hemen çıkarıldım önemli olan yürümekmiş sonda çıkarırken falanda hiiiç acımadı aklınızda bulunsun. Bebekle ilgili kıyafet olarak kesinlikle eldivenli üstleri kullanın ayrıyetten takılan eldivenler hemen çıkıyor tavsiyem bu. Çok uzun oldu hakkınızı helal edin sorunuz olursa seve seve yardımcı olurum.