Dilantpz Kızlar Selam. 17 hafta olduk cinsiyetimizi öğrendik artık Allah nasip ederse oğlumuz olacak. 🙏🏻 İsimde bulduk ama sizce 2 isim mi yoksa tek isim mi koymalı? Sizce Eymen mi Eymen Uras mı Daha güzel yardımcı olursanız sevinirim 😇
ElifimAlim Dilantpz arkadasmin oqlu eymen uras ck yakisiyor bnce.. ama iki ismi birden kullanacaksaniz koyun bnce bilinmiycekse sadece resmi yerlerde qoruncekse kymayin derm ben sahssen
Dilan3eymenn Dilantpz canım öncelik le hayırlı olsun sağ salim kucağına alırsın inş benim ilk oğlum Eymen Asaf koyduk Asaf çöl yakışıyor düşün derim ama 2 isim zor geliyor soyadimis da uzun o yüzden sonadan biraz pişman olduk şimdi 2.ye gebeyim tek isim düşünüyorum ya Ensar ya aren ya utku yada tufan 😊
Dilantpz Deletedmom138 evet 2 isminde anlamları da çok güzel ama 2 isim konulmalı mı onda kararsızım biraz 🤷🏻♀️
Dilantpz Dilan3eymenn yaa teşekkür ederim canım Sanada hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😇
Hlyyldz Dilantpz bence bi kez daha dusunun benimde oglum eymen ama okadar gena ve yerinde durmayan bir cocuk be kimde duyduysam eymen adi hep oyleymis tek iyi yani masallah hic hasta olmuyolar gecelere kdr uyku yok sabahta kalkmazlar hamileliktede oyleydi suanda hamileyim bakalim bu nasil olcak 😂
Dilankenger Eymen güzel bence iki isim de olabilir ama eymen uras pek yakışmamış sanki . başka seçenek de olabilir eymenin yanında